Translate/ Översätt

tisdag 16 oktober 2012

Fotboll eller sova?

Hej hej !
 Idag har jag som sagt varit till min läkare och fått min dom....! Och den lyder ....:
Att jag inte alls har något reumatiskt i mitt finger utan något som heter ganglios som är en helt ofarlig knöl i handen som dock har satt sig i min led. Om 2-6 månader ska denna tas bort, genom att göra ett snitt i fingret eller handen och rensa ut det. Fick även tid till att ta bort mitt födelsemärke på halsen, så fick mycket bra uträttat om man säger så! ;)

Efter läkaren tog jag mig en promenad i solskenet hem till min kära farmor och hälsade på henne en stund. Efter det blev det ett pass på Friskis och Svettis med far, skönt !

Har käkat lite och sedan kvällens höjdpunkt....FOTBOLLEN! ....vilket jag såg ca 3 minuter på sen sov jag, efter ett tag vaknade jag upp i pausen och bestämde mig för att gå och sova igen... Vaknade nyss av att sverige vände underläge med 4-0 till 4-4 ! grymt bra gjort av Sverige! :D




Nu ska jag försöka sova igen ..om jag lyckas. Ska upp och jobba i morgon


Jobb: 1300-2115

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar