Translate/ Översätt

söndag 14 oktober 2012

Godmorgon, Godkväll

Helt totalt slut efter dom 10 timmar på jobbet jag gjort idag... suck!

Dagen har varit lång och seg , men hann med i alla fall 2 timmars vila mellan passen.
Just nu har jag hunnit hem och klämt i mig en degig pizza och krälat mig till sängen, skönt det!
I morgon blir det jobb igen och då mellan 08:00- 15:30, efter det åker jag mot mor min som ska bjuda mig, Emeli (syrra) och Tobbe ( Emeli's fästman) på middag. Mycket trevligt!

Kom just underfund med att man fyller om en vecka, och att Tobbe snart åker till Kenya.
Tobbe , har bestämt sig för att jobba som Volontär i Kenya 6 månader, på ett barnhem!
Tobbe har redan erfarenheter av det här med att jobba på barnhem tidigare efter den stora vågen i Thailand. Som sagt har han bestämt att han åker nu den 30:e Oktober och kommer inte hem förens i April.

http://www.phyllismemorial.se/index.php?option=com_content&view=article&id=49%3Akenyas-baesta-barnhem&catid=36%3Arock-inledning&Itemid=64
Lite angående barnhemmet ! Tycker det är värt att läsa!! <3



Nej får ta och försöka sova nu och se vad morgondagen har att erbjuda!!



Skriver er i morgon !

Önskar er en god natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar