Translate/ Översätt

måndag 15 oktober 2012

Hakor och asgrav!

Hej hej !

Ännu en bra dag har gått på jobbet och i morgon är man ledig .. lycklig tjej !
Har varit en underbart mysig kväll med syrran , Tobbe och mor min. Satte oss och käkade på ett ställe vars namn är : Lione...tror jag ><...
Fick in Italiensk pasta med oxkött och svampstuvning...mumz. !
Mitt i tuggorna fick Emeli ryck och började ta kort på sina dubbelhakor...Sen var garvet i full gång och tårarna sprutade som aldrig förr!!!!
Efter maten lättade vi ganska snart från ett regnigt Västerås, och for hem.
Nu har jag bara chillat och snart blir det sängen för min del.

Ska nämligen upp till 9 i morgon till doktorn......URK !
Jag HATAR att gå till läkaren, men grejen är den att jag har börjat fått vätska i ena mitt finger och med tanke på att mamma, mormor har reumatiskt i kroppen så vill jag titta upp det!
Som sagt min dödsdom kommer imorgon ;)
Jag och min älskade mamma! 
<3


Skriver i morgon när jag har fått min dom ! 
Puzz!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar