Translate/ Översätt

lördag 13 oktober 2012

Hej Hopp gummisnopp!

Nu är Linn tillbaka och stör hemfriden ! 
Fick något som jag kallar spunk.. eller med ren svenska ryck, tänkte nu startar jag en blogg som jag ska försöka driva och sköta hand om för en gång skull -.-. 
AH kissnödig sitter jag här och försöka komma på något vettigt att skriva men kommer inte fram till ett ända dugg! ....
Att jag ska jobba imorgon gör mig inte klokare ! 
Jobba söndag...><

Jo .. jag jobbar btw på Fatburens äldreboende med dementa som inriktning ! MYS <3
Lyssnar musik gör jag också ... intressant ?! 

Varit och kört ett pass på Friskis och Svettis ! Underbart ... nu är jag stel som en gammal kärring på 110+ år!! Men känns ändå bra att jag har kommit igång .. (Y) 

Skriver mer i morron när jag kommer hem efter mitt delade pass 

Jobb : 08:00-1300
          15:30- 21:15





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar