Translate/ Översätt

onsdag 24 oktober 2012

OPS ! ^^

Glömde nu igen !!

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på det jag har fått men har helt enkelt inte pallat .. Så tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder när jag fått alla presenter ^^

Igår var jag och bästa Julia och tittade på förhandsvisning på bio. El Medico.
Filmen är en musikdokumentär som går i salsa/reaggeton stilen. Den handlar om en kubansk kille vid namn Raynier som arbetar, enligt hans mors drömmar, som doktor. Rayniers stora dröm är att bli en känd artist och när den svenske promotorn Michel upptäcker Raynier och inser att han kan sjunga, så vill han lansera honom som "the sexy doctor", dock inget som mamman vill...


Blev ett friskis och svettis pass med Julia och Elin idag efter skolan, annars i övrigt har jag inte gjort mycket. Kom till skolan klockan kvart i 9 utan vetskap att vi hade sovmorgon till 10:30 ... lyckligtjej.se
-.-


Skriver imorgon !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar