Translate/ Översätt

söndag 4 november 2012

TröttizzZzz !

Hej på er !! 

Tänkte skriva igår men med tanke på att mina föräldrar gifte sig så sket jag i det !! . 
Som sagt blev det bröllop igår i stadshuset, gick på 3 minuter. Efter det for vi till Varda' och käkade lunch med Emeli och Lova, mysigt värre ! 
Firade med lite ost och kex och skålade champagne. Farmor kom över ett slag på fika och firade med oss. Blev en tidig kväll. 
Vaknade tidigt men har ändå inte orka gjort något speciellt. Pappa och jag åker på ishockey idag. 
VIK- Oskarshamn spelar idag klockan 4. Så snart ska jag börja fixa mig i ordning. Har förövrigt varit ett trevligt lov, hunnit träffa mor min en del. Och Tobbe har åkt till Kenya. 
Syrran fick tidigare ett meddelande från honom att allt var bra men att han hade fått ått 2 km i lera för att få en dusch, stackare !! ;) 
Tydligen så ska han göra inlägg om sin vecka varje tors, vilket jag kommer skicka en länk så ni kan få titta in på.  Ska försöka skriva lite mer nu när skolan har dragit igång. 

Jo btw... har en ny frissa, skitnöjd !! ... ( Intresseklubben sprängs av överbelastning) ^.^ !! 


Seee ya !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar