Translate/ Översätt

lördag 19 januari 2013

-23

fy fan mina damer och herrar !

-23 grader pulsande i snön har jag sprungit efter världens sötaste häst ! Och då menar jag den sötaste.
Monstret till Fabrina måste vart den mest underbara häst jag varit i närheten av.

Upp 10 i morse , gjorde oss i ordning. Drog till stallet med -23 grader som följd på det.
Fick både prova på att skritta och trava och gå i from, sjukt jävla roligt. Har inte suttit på en hästrygg på 5 år, vilket då var på ett litet Gotlandsruss, vilket var en enorm skillnad från nu. Blev väl 2-3 timmar i stallet med världens frusnaste kropp, men ack så värt det var !!!!!!!!!

Tack för en underbar helg Zandra och Fabrina !!

1 kommentar:

  1. Tack för att du ville följa med min finaste Linn!
    Det får vi göra om vid fler tillfällen! :D <3

    SvaraRadera