Translate/ Översätt

torsdag 17 januari 2013

Lååång torsdag..

Hejsan svejsan!
Dagen idag har varit lång och ganska genom tråkig sådär. Ingen speciell dag alls.

Igår dock så for jag mor min och sökte lite resor, och hittade en till Grekland. Ska bli helt underbart att komma utomlands i år. Har ju varit till Mallorca hos min syster 2 år i rad nu .. så ska bli kul att se något nytt.  Dock har jag varit i Grekland tidigare men men.
I alla fall så blev det att tända brasa och mysa framför den, medan jag pratade med fina Zandra.

Efter det blev det lite spel med lite True Blood.

Just nu har vi specialpedagogik och ska snart gå på föreläsning.

- Engelska
- Svenska
- Lunch
- Specialpedagogik
- Föreläsning
- 2 timmars rast -.-
- Psykologi

Efter det blir det att åka iväg på träning och efter det inte göra ett skit.
Kanske typ gå och dö i ett hörn.

Bilder i från Grekland från 08 eller 09 kommer inte ihåg x3








<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar