Translate/ Översätt

fredag 11 januari 2013

S.O.A.D

Brandlarmet har tjutit i mina öron hela morgonen känns det som.
Nej men runt 40 minuter. Blev ganska drygt efter första kvarten.

Hej hej på er därute !

Just nu sitter jag och min finaste Zandra och lyssnar på lite musik på psykiatrin, känner hur jag lagom har fått stress mage och behöver tabletter, men tur som jag är är mor min nere på stan och kommer få tablett då.
Dagen har varit ganska lång idag med, men känns skönt att inte ha något planerat. Fredagar , åh vad jag älskar dom ;-)

Har inte heller någonting planerat till helgen förutom att försöka tackla ner granen.
Blir nog att spela och sova !

Nu har jag bara psykiatrin och historia kvar.





Dagen :
- Vårvår2
- Medicin
- Lunch
- Psykiatrin
- Historia
- Fredagsmys!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar