Translate/ Översätt

torsdag 20 december 2012

Känslan när du får detta

Känslan när du får detta av en vän , det är så sjukt jävla upplyftande, du har räddat min dag !
Love u Zandra !!


UGGLAN♥

Vill bara tillägna detta inlägg till en mycket speciell liten uggla där ute!
Du måste veta hur sjukt speciell du är, du är så fin och vacker och omtänksam!
Du är verkligen en riktig solstråle, du ser alltid till att man är på bra humör!
Att komma till skolan och se dig där gör att man bara vill hoppa och sjunga!!
Vi har känt varandra i typ… ett år kanske?
Men det känns som en evighet!
Vi kan skratta tills vi gråter, vi kan gråta tillsammans.
Jag vet att du finns där för mig som jag finns för dig, jag är tacksam för att just du valde att bli min vän, du måste vara skickad från himlen! 
Jag beundrar dig, att du pallar stå där med ett leende på läpparna, även om du inte är på topp.
Du är någon jag kan ringa mitt i natten och bara prata (Även om du aldrig svara din skit!!)
Jag älskar dig min fina uggla, du är underbar, både på insidan och utsidan! 
 <3 

1 kommentar: