Translate/ Översätt

lördag 22 december 2012

Pappas dag !

Händelserik dag, eller dagar det har varit nu.
Började med att vi hade skolavslutning, och lyssnade på några framträdanden, lite dans och musik och sånt, efter det blev det att åka ner på stan och möta upp mor min..och handla. Hem till henne, iväg med Anders till affären igen ! Efter det blev det hälsa snabbt på Emeli som kom förbi och tog hem lite grejer till julaftonsmorgonen när vi ska äta frukost ihop, jag, mamma och Emeli.
Sen blev det gosa med dom 3 sötaste vovvarna i världen , sen gå och dö i sängen.
Idag blev det att stiga upp med en kopp kaffe och 2 true blood avsnitt och sedan pallra sig mot bussen i snön.
Stå där och vänta på en buss som känns som en konservburk tack vare gratis busstur och löningshelg och 2 dagar innan julafton, säg till när jag kan kräkas !
Hem och gav pappa nya Black Stone Cherry skivan eftersom det är pappas dag idag ! Så grattis <3
Stod och bakade julgodis när Ann och " Russin " tittade förbi, (faster) och fixade min dator och firade pappa då. Senare när dom åkt kom farmor och kusinen Malin över och firade och efter det Emeli.
Emeli skulle ha sovit kvar men fick så jäkla ont i huvudet och for hem igen. Tittade Eragon som avslutning.

Imorgon: Klä gran, sova, baka knäck , hem till Emeli.

Puss från mig ! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar