Translate/ Översätt

tisdag 15 januari 2013

Bäst ..

Tydligen folket har jag ett mycket viktigt meddelande.
Benjamin, Zandra och Sebastian utnämner sig själva som bäst.
Med dessa viktiga ord ska jag komma på något att skriva!

Hej folket. Idag har varit en sån här dag när inte mycket händer. Normal dag i skolan och typ inte gjort ett skit sen jag kom hem. Lagat mat och chillat..typ.
Funderar på om jag ska försöka plugga lite på specialpedagogiken men vet inte om jag ärligt men talat orkar det just idag. Får helt enkelt se!

Vi avbryter detta program för att Zandra lyfte sig från sängen och det var ytterst roligt.
Och just nu avbryter vi igen för att jag har fått besked om att Benjamin själv och ingen annan är bäst ! 

Så anyway... nu vet jag inte alls vad jag ska skriva.
Fuck this shiiit !


Puss :*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar