Translate/ Översätt

onsdag 16 januari 2013

Till en liten puma därute

Ville bara bara visa upp lite bilder ifrån världens sötast lilla misse.
Abby doo kom in i vårt liv en kort tid efter att en otroligt underbar katt vid namn Mr. Irp gått bort i stroke, nästan 20 år gammal.
Allt vändes upp och ner när han plötsligt inte fanns där när man kom och hälsa på halvpappa och fröken Lotta. Inget mera kurr och jam när man klev innanför dörren.
Men helt plötsligt så fanns det en. En liten Abby på 11 veckor som lättade upp vardagen en hel del när man var där.
Första natten jag sov där smög hon och bet efter mina fötter, till och med så jag vaknade 4 på morgonen utav det. Men speciellt när hon kurat ihop sig mellan mitt huvud och min nacke, så vi låg lutande mot varandra och sov! Kommer aldrig glömma det. Det var som om att jag var en okej människa, mig kunde man ligga bredvid och mysa med. Världens sötaste katt är nu drygt ett halvår, men fortfarande precis lika söt och go. Lika busig och en lika stor glädje spridare!

Sen får vi inte glömma hennes husse och matte som är dom bästa i världen. Hon skulle inte kunnat få ett bättre hem.
Att se 2 personer brinna för djur och vara så underbara emot dom får mig överlycklig. Att se att hon är i dom bästa händerna betyder allt.
Sen är det ett stort plus att hon får åka på hotell till farmor ibland och bli lite bortskämd ;-)

Sötnosen !













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar